HIPPOKSEN JOULUMARKKINAT 4.12.2021 KLO 10 - 15

Perinteiset Hippoksen Joulumarkkinat järjestetään 4.12.2021 kello 10-15 Hipposhallilla. Jo perinteeksi muodostuneilla markkinoilla on ollut vuosittain n. 200 myyntipistettä, ja tarjolla on tänäkin vuonna muun muassa jouluherkkuja, käsitöitä, hyvinvointituotteita ja muita oivia, vaikka joululahjaksi sopivia myytäviä. Tuotevalikoimasta löytyy varmasti jokaiselle jotakin.

Jyväskylän seudun invalidit ry  myyntipöytä löytyy myös markkinoilta. Tervetuloa tekemään kivoja löytöjä ja mukavia ostoksia.  :)

LIIKUNTALUOTSITOIMINTA

Jyväskylässä on ollut jo useamman vuoden ajan liikuntaluotsitoimintaa, jossa vapaaehtoisia liikuntaluotseja voi pyytää seuraksi liikuntaharrastusten pariin. Henkilöt, joilla on lieviä ongelmia selviytyä omatoimisesti liikkumisesta, liikunnan motivaatio on kadoksissa tai yksin liikkuminen ei kiinnosta, voivat kysyä luotsia kaverikseen. Luotsit tukevat ja motivoivat kanssaliikkujia, mutta eivät tee hoidollisia tehtäviä eivätkä luotsaa henkilöitä, joiden toimintakyky vaatii ammattilaisen osaamisen. Jokainen vapaaehtoinen luotsi toimii omin taidoin ja noudattaa vapaaehtoistoiminnan periaatteita. Liikuntaluotsitoiminta on Jyväskylän kaupungin liikuntapalvelujen sekä Vapaaehtoistoiminnan palvelut – Vaparin sekä vapaaehtoisten toteuttama palvelu.

Liikuntaluotsia voi tiedustella keskiviikkoisin ja torstaisin klo 9 – 12 puh. 014 266 8922.
Lisätietoja toiminnasta: Jyväskylän liikuntapalvelut, erityisliikunnanohjaaja Tiina Kurittu, p. 014 266 3144 tai liikuntaluotsi[at]jki.fi