YHDISTYKSEMME 75-VUOTIS JUHLA 18.10.2020

Yhdistyksemme täyttää 75 vuotta 18.10.2020.

Olemme alkaneet suunnitella tulevaa juhlaa. Mikäli sinulla on
ohjelmatoiveita tai ideoita, niin olethan meihin yhteydessä. Olisitko
halukas osallistumaan tulevan juhlan suunnitteluun, toteutukseen
tai haluatko tulla esiintymään juhlaan?
Ota yhteyttä 30.4. mennessä Tuulaan p.040 570 4196

PIKKUJOULUT 13.11.2020

Yhdistyksen pikkujouluja vietetään Peurungassa perjantaina 13.11.2020 klo 17.00 alkaen.

Tarjolla on pöytiin tarjottuna joulumenu, kylmä alkupalalautanen kinkkua ja laatikoita kahvi ja joulutorttu 20 e / hlö (yhdistyksen jäsen) 28 e / hlö (ei jäsen)

Ruokajuomana vesi, muut juomat omakustanteisesti.

Ohjelmassa jouluinen tietovisa ja parhaat palkitaan. Ota mukaan pieni paketti, jos vaikka joulupukki sattuisi vierailemaan paikalla.

Ilmoittautumiset 20.10.2020 mennessä Tuulalle numeroon 040 570 4196.

LIIKUNTALUOTSITOIMINTA

Jyväskylässä on ollut jo useamman vuoden ajan liikuntaluotsitoimintaa, jossa vapaaehtoisia liikuntaluotseja voi pyytää seuraksi liikuntaharrastusten pariin. Henkilöt, joilla on lieviä ongelmia selviytyä omatoimisesti liikkumisesta, liikunnan motivaatio on kadoksissa tai yksin liikkuminen ei kiinnosta, voivat kysyä luotsia kaverikseen. Luotsit tukevat ja motivoivat kanssaliikkujia, mutta eivät tee hoidollisia tehtäviä eivätkä luotsaa henkilöitä, joiden toimintakyky vaatii ammattilaisen osaamisen. Jokainen vapaaehtoinen luotsi toimii omin taidoin ja noudattaa vapaaehtoistoiminnan periaatteita. Liikuntaluotsitoiminta on Jyväskylän kaupungin liikuntapalvelujen sekä Vapaaehtoistoiminnan palvelut – Vaparin sekä vapaaehtoisten toteuttama palvelu.

Liikuntaluotsia voi tiedustella keskiviikkoisin ja torstaisin klo 9 – 12 puh. 014 266 8922.
Lisätietoja toiminnasta: Jyväskylän liikuntapalvelut, erityisliikunnanohjaaja Tiina Kurittu, p. 014 266 3144 tai liikuntaluotsi[at]jki.fi